2020. április 19., vasárnap

ezennel publikálom!

szól a kapucsengő, meg is feledkeztem már az ebédrendelésemről, annyira belemélyedtem legújabb Jellinekrokonom Georg tanulmányozásába a googleon, annyira sokat irtak róla...ma is élő és ható...államtudós, jogalkotó...feldolgozhatatlan,,,(egy posztban) (még jó hogy az Arcanum cikkeit nem tanulmányozhatom?!)

nade ha szól a csengő, rohanni kell, ezt némileg akadályozza a bokámra tekert vizes ruha,,,mert még mindig vannak zavaró tünetei a majd két hetes elesésemnek, az apró pénzek ki vannak már készitve az asztalra (el se rakom (virusforrás) 2000-esem van meg az apróm, igy hogyha ezt odaadom, egy ezressel megússza a futár is visszajárónak, aki mindig rohan,,persze most is(jut eszembe, de hát fut/ár a neve is:::)

még szinte szól a kapucsengő, de ő már kopog az ajtómon, én nem is értem, repül a lépcsőkön?

mondom is neki...ne rohanjon annyira, nem halunk éhen, tudunk várni (pár perccel múlt dél, látom később) egy órája rendeltem)  nehogy a nagy rohanásban ő is elessen, mint én) (úgy rohan hogy az apróimat ki se várja, egy 5 forintost nálam hagyna, rohan.... hát hiába FUTár...))

ezt publikáljam   szól vissza lóhalálában   ! mert nem mindenki gondolkodik igy

hát most "publikáltam"  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése