2020. április 10., péntek

a dolgok menete - eszkaláció 48

pár napja estem el, mint hirül is adtam

a pár nap alatt alig múlt a térdfájásom

sőt megjelentek ronda sötét foltok , a véraláfutások nyomán

abba is hagytam az aspirin protect szedését, ami ugye vérzést okozhat

ma feltűnt hogy nagyon dagadt lent a lábfejem
bár nem fáj, de ahogy jobban megnézem, bent a bokámnál is véraléfutásos

no egyből visszavettem az asprint, nehogy már megalvadjon a vérem, s trombozisom legyen

meg fel is hivtam az ügyeletet tanácsért

hát nem ejtette el a doki a trombozis lehetőségét (miért dagad a lábam?)

szedjem nyugodtan persze az aszpirint

és ha tudok, járjak (tudok)

figyeljem, fáj-e a lábszáram 

és borogassam., vizzel..

ha fáj, bevisznek Vhelyre mentővel,ultrahangra meg meg is röntgeneznek

micsoda kilátások  pandémia idején....


de két hétig biztos eltart

na bumm...

türelmes vagyok

s azt hiszem, momentán épp rá is érek...:)

trombózis nem kell


6 megjegyzés:

  1. K.F.ecetes, vizes borogatást...Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. A.Á. Fekvéskor egy párnát a láb alá kell tenni, hogy magasabb pózban legyen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, pont azon spekuláltam , hogy mit, a takarók lekonyulnak 🙂

      Törlés
    2. A.Á. Nekem visszeres a lábam a doki mindig ezt javasolta éjszakára, jobb lesz a vérkeringés.

      Törlés
    3. igen, én is olvastam, hogy pockoljam fel:) kösz az ötletet, a fejem úgyis túl magasan van 🙂

      Törlés