2020. április 29., szerda

a palackból kiszabadult szellem eszkaláció 63.

ma is renitenskedtem,? nem...

muszáj volt elmennem a postára, a nyugdijam nehogy visszaküldjék, bár sikerült telefonon érdeklődni s kiderült, csak 5-én fogják, de ma vagy holnap tanácsos elmenni....jövő héttől nem tudni mi lesz...új szabályok... el is mentem, előirás szerint: maszkban, kesztyűben )igaz hogy mindenhol kiszakadozott mert kisméretűt küldtek a patikából, lányom tanácsára sapkát is húztam szénaboglyámra, a posta előtt álltak. a postaládáscsomagfeladó részleg előtt többen is, de kiderült hogy a pf omhoz csak úgy odamehetek. nem is volt nagyon tele, ...

és átmentem a nyugdijamért, befizettem az otthonról előkészitett csekkeket, vagy négyet, az újabbakkal nem akartam kinlódni , az is volt vagy négy

de aztán egy nyugalmasabb padra leülve láttam, nem is igen maradtam még el a befizetésekkel....

majd holnap, vagy netán jövő hét elején (mert visszafele már többen álltak a posta előtt

én most olyan lettem, mint a palackból kiszabaditott szellem, már nem lehet visszazárni....

délután is ücsörögtem padokon, a szabad levegőn! :) s már inden nap fogok



amig rajta nem vesztek(?)

de szerintem nem árthat meg, ami jó!!!!

7 megjegyzés:

  1. A.Á. Julika nagyon jól tette, mert az ember már nagyon szereti ezt csodálatos természetet nézegeti. Olyan szép lett minden a fák a virágok ami meg nyugtatja az embert ebben a helyzetben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. J.J. Én már korábban is mondtam,hogy egy kicsit ki kell lépni óvatosan a teljes karanténból.

      Törlés
    2. J.J. de a szép idő ma minden lábproblémát legyőzött.

      Törlés
    3. Gonda Julia
      nem mondanám
      Válasz3 é.
      Gonda Julia
      otthon mezitláb vagyok, de az utcán nem lehet 🙂

      Jutka Joó
      Gonda Julia de egy kicsit javult a baleset után?

      Jutka Joó
      Gonda Julia érdekes lenne mezítláb az utcán, no meg a szutyok sem használna.

      Gonda Julia
      még szép, három hét alatt!!!! de hol itt hol ott problémázik azóta is, vándorolnak a bajai(m)

      Gonda Julia
      de meg van dagadva és még a zokni is bevág, nemhogy a cipő nem szorit

      Jutka Joó
      Gonda Julia jobbulást kívánok!

      Törlés
    4. Gonda Julia
      eleinte meg a térdem nem hajolt, úgyhogy biciklizni nem tudtam volna, szóval ezért nem mozogtam

      Jutka Joó
      Gonda Julia fájós térddel lejönni az emeltről nem könnyű.

      Gonda Julia
      nem emeleten lakok, csak magasföldszint

      Gonda Julia
      de fájt, ha nem mozogtam, akkor is 🙂

      Törlés
  2. G.E.L.L. Julikám!Még integetve is üdvözöltök egymást ,oly régen találkoztunk, sajnos.

    VálaszTörlés