2020. április 9., csütörtök

nélkülem?! - eszkaláció 45.

most még nem tudom, mi lesz a m.e. tegnapról ma délutánra halasztott  bejelentése a kijárással kapcsolatban

húsvétőrület van, azt azért ne hagyjuk ki a számitásokból

(meg állitólag Csernobil is sugárzik megint az erdőtüzével. de ezt tagadják)

én abszolút megértem az embereket, akik már nem birják bent és kirándulnak

s ha nem fájna a térdem , lehet hogy én is kibicikliznék valahova

nézem a tavalyi fotókat a fb-on s látom a kedvenc diszletfáim pont egy éve virágba borulni, hát most is, lehet, csak éppen én nem látom?? nélkülem történik minden?!!!




micsoda elszegényitése folyik itt az életemnek , az állitólagos védelme jegyében!

rosszat sejtek...  hát talán, eddig se kellett volna, de ezután ki fogok menni azt hiszem (amnnyire engedik, azt maximálisan kihasználom)

szabad ember vagyok, nem?

1 megjegyzés:

  1. meghosszabbitották, nem lehetett mást tenni (minimum ezt, vagy szigoritani)

    VálaszTörlés