2020. április 29., szerda

a renitens - eszkaláció 62.

ma renitens voltam, úgy is mondhatjuk

5 hét bezártság után, miután kivittem 7 azaz hét db szemeteszacskót (maradt még) nem volt kedvem visszamenni odúmba, a  simogató napsütésből, kint maradtam ,,,a napon, sétáltam is körbe a háztömbünket meg egy kicsit a merőleges utcán....

voltak emberek, kerültem őket (csak egyen volt maszk,mindenki úgy járt- kelt, még egy nálam is idősebb ismerős , mintha mi sem történt volna,,,, jó volt kicsit megfeledkezni erről az őrületről,

bár ahogy ültem a padon, szemben sportkocsijukból a garázsuk előtt kiszállt az ismerős házaspár, s akkorát tüsszentett a nő, hogy egyből felugrottam a helyemről s el is távolodtam tőle, pedig bőven megvolt a javasolt 2 méter távolság...bekanyarodtam a mellékutcára....

ott kedvenc virágaim már elhullani láttam, a fák alatt, pár

azért még kókadozott a fán,


de gyönyörűen sárgálltak a túloldali levelek



rácsodálkoztam a Tömörkény emléktáblára,  a sarki régi iskola (Bagolyvár) falán...máskor is láttam, de most máshogy néztem. hogy tudom, hogy "rokonom" Békeffy Antal keze nyomán "nőtt fel" a  Szegedi Napló redakciójában, s eltemetői közt volt....



felénk menet láttam, fotóztam még madarakat is...





s szép volt a régi református  templom is,





a fák levelei, kontrasztban  a távolabbiakkal....



kicsit újjáéledtem,, bár meg kell mondani ingatagon jártam, egyensúlyt, talajt  vesztve

*****

annyira vérszemet kaptam du , hogy estefelé is kimentem még két szemeteszacskóval, s amilyen szépen rajzolódtak ki a szürke égre az apró levelek, visszamentem a mobilért fotózni,



meg akkor már egyúttal kint is  maradtam, ide hívott lányom is telefonon( örült a kintlétemnek) unokám viszont közölte , hogy dühös lesz (ha nem találom meg a legokat, sőt még a régebbi , a lovagkönyv is eszébe jutott, micsoda memória! -/ hiába mondtam neki, hogy találtam egy csomó társasjátékot, kártyát és könyvet,,, az nem érdekli... tőlem csak lego kéne neki ( mintha tudná, hogy a legókat ki nem állom)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése