2020. április 21., kedd

örökre

csöng a videotelefonom a laptomon, szerencsére épp itt vagyok nála, úgyhogy máris tudok válaszolni, igaz, hogy nem vagyok megfésülve, rendbetéve, node nem számit..

csakhogy unokám is fejéhez kap, ő se készült fel rám?, de hát neki mindig  rendezett a haja , anyja ma is vágott a frufrujából , (nem kellett volna) látom ő meg  hajat mosott, (de minek ilyen gyakran??.).

na mindegy..

unokám nem igen fér el a laptop előtt, meg valamivel le is köti magát, mint általában, bár fülel...

de aztán egyszer csak felmászik az anyja hátára, engem meg a frász kerülget , hogy leeshet

s hiba mondom,annál jobban csinálja az akrobatikus műveletet

úgyhogy, nem birom nézni,  mondom és teszem is

inkább elmegyek

s felállok a székemről...

hallom, mondja is anyja: látod ott van mama hűlt helye

ez adhatta az ötletet? de kicsúszott a számon, hogy ha nem fogadsz szót,bizony ÖRÖKRE elmegyek,  úgysincs már sok hija -  teszem hozzá inkább csak magamnak, de meghallják

ne, ne...tiltakozik lányom is unokám is, erőteljesen

elsötétedik a képernyő

mit csinálsz? . kérdi lányom

megöleltem mamát :)

aztán..

komolyan beszélek vele (lehet) hogy könnyű leesni egy fiatalnak is, és az milyen veszélyes lehet stb igérje meg , hogy nem csinál ilyen nyaktörő mutatványokat...megteszi

aztán búcsúzunk,de még visszaszól, nem felejtette el :  de ugye nem mész el örökre?????

nem, nem, dehogy csak kicsúszott a számon... véletlenül

(nade mi lesz ha tényleg...? hiszen nem csak rajtam múlik....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése