2020. április 4., szombat

pánik? - eszkaláció 34

komolyan mondom én már attól tartok, hogy azért esem pánikba, amiért nem es(t)em pánikba

mikor mindenki fél, én nem, --- azt hiszem ez is csak azt bizonyitja hogy forditva vagyok "bekötve"

zavar hogy nem élhetünk szabadon, már hogy ne zavarna, és bizonyos szempontból túlzásnak is tartom az óvintézkedéseket

de ha kell, legyen, alávetem magam, nekik....

na de hogy féljek, ? azt már nem!

az lenne az igazi rabság!!!!

igy meg szabad vagyok....

******

(most hallottam egy kifejezést "életbátorság" tetszik (Bagdi Emőke idézett egy jezsuita szerzetest)


17 megjegyzés:

  1. O.A: Hát az, hogy te nem félsz, szerintem teljesen érthető. Legalább is számomra.
    Az a helyzet, hogy a középkorú generáció és a náluk fiatalabbak (nem is tudom, pontosan hány éves kornál kellene meghúznom a határt) valószínűleg még soha nem éltek meg egyetlen történelmi-társadalmi traumát sem. Ezért azt hiszik, most itt a világ vége. Pedig hát...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rdekes megközelités 🙂 (ami nem ölt meg, az megerősit? 🙂

      Törlés
    2. O.A. Igen. És amúgy nem tőlem származik a gondolat, hanem az idősebbektől a családban. De szerintem igazuk van. Gondolj bele, a mai átlagos 15-25 éveseknek (bocsánat az általánosításért) pl. az a legnagyobb problémája, ha nincs internetkapcsolat. És ez a mostani helyzet hol van attól, amiket a ti generációtoknak kellett átélnie? Persze mindenki vigyázzon magára, és legyen óvatos, stb. stb. de nekem azért nagy történelmi tanulság ez, hogy a traumák súlyossága mennyire viszonylagos...

      Törlés
    3. engem is zavar ha nincs internet! 🙂 (fölösleges élezni az állitólagos generációs ellentéteket mindenben, mesterséges...) az tény, hogy az öregek koruknál fogva többet (jót is rosszat is) éltek meg....

      Törlés
    4. O.A. Kiemeltem, hogy direkt általánosítok. Az érzékeltetés végett. De szerintem közel sem ez a járvány a legnagyobb traumánk. Ezért aztán én sem találok semmi különösebb félnivalót ebben.

      Törlés
  2. K.F.H. Pont így gondolom én is, ahogy tanárnő!!! Nem vagyok hajlandó félni, és kész..

    VálaszTörlés
  3. B.T. de miért kellene félni? a félelem meg az óvatosság nem ugyanaz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kérdezd meg azokat, akik félnek, vannak egy páran, én nem tudom erre a kérdésre a választ.s ki mondta hogy ugyanaz? 🙂

      Törlés
    2. B.T. de mitől kellene félni? valahogy csak felvetődött ez a kérdés? jó, tudom, a vírustól. de ha nem fél, akkor milyen félelemről kérdezzek meg akárkit? nem tudok kit megkérdezni

      Törlés
    3. mondtam, hogy én nem tudom. , attól kérdezd meg aki fél, ha nem találsz olyat, örülj neki 🙂

      Törlés
    4. mást nem is tehetsz! (velem nem fogsz vitatkozni a semmiről)

      Törlés