2019. január 6., vasárnap

unokám istenmagyarázata

isten azért teremtette a világot, mert unatkozott egyedül... s hogy legyen kivel beszélnie.....


(ezt fundálta ki az unokám délután,, de nem ő mondta el nekem ezt (mert filmet nézett a tévén).,, hanem az anyjával mondatta el, tőlem csak megkérdezte, hogy minden jól van-e? és ment vissza az esti meseflmjéhez)

(pedig én is egyedül érzem magam,és én is szeretnék beszélgetni...:ja, igaz, nem vagyok isten


***********************************


 unokám Istenen gondolkodik
azt hiszem jóirányban
rájött, istennek szüksége van ránk
(mint ahogy nekünk is rá)
oldani magányát
beszélgetnünk kell vele

de egymással is kellene...!

5 megjegyzés:

  1. Sz. M. ;)
    Micsoda különbség!🔆 Te nem vagy egyedül, unokád is bizonyítja, ráadásul Istennel is beszélgetsz néha... gondolom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenügyekben veled nem vitatkozom!:)

      de tulképen igazad van....! s a különbségeknek vége s hossza nem lenne!

      Törlés
  2. P.G. Ez nagyon tetszett nekem, gondolom z unokad tarsasagi leny. Vagy mehetnenk mas fele is, lehet, hogy testvert ker valojaban

    VálaszTörlés
  3. T.K. Na, erről majd beszélgetek az összes érintettel, az unokáddal és a lányoddal is.

    VálaszTörlés
  4. Szabó Zoltánné Nagyőszi Tünde
    de teremtettél Magadnak.

    Gonda Julia
    🙂

    VálaszTörlés