2019. január 23., szerda

elhagyom magam

vannak órák, sőt napok, amikor nincs erőm (kedvem?) összeszedni magam

(ilyenkor "szanaszét" vagyok?)

tudom, hogy küzdeni kellene ellene, de így van

ilyenre mondták régebben(?), hogy "elhagyja magát"

igen, néha jólesik "elhagyni magam", majd visszatérek, ez nem olyan, mintha más hagyna el, s végleg

mert muszáj visszatérni,mert igazán nem is hagyom el...

vagy egyszer eljön az idő, amikor igen?

nem akarom!

(csak majd a legvégén, amikor muszáj)

2019. 01. 22.12,04

11 megjegyzés:

  1. Zs.H. Nem vagy egyedül evvel a problémával szerintem. :)

    VálaszTörlés
  2. O.S.H. Na nekem ez a mai napom. Szanaszét vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye, néha csak úgy, itt van...

      Törlés
    2. és ilyenkor tán jobb nem is erőltetni az "összeszedettséget" (?) Majd elmúlik...

      Törlés
  3. M.GY. Ezt hívják ejtőzésnek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annál azért szerintem rosszabb! (mert nem önfeledt)

      Törlés
    2. nálam azért változik, általában igaz, de néha muszáj bepótolni (na ilyenkor is "hagyom el magam"

      Törlés
    3. P.G:mi pontosan a jelentese az “ejtozesnek” es honnan mirol ered?

      Törlés
    4. M.GY. Én szlengnek gondoltam, de az ejtőzik forma benne van az értelmező szótárban. Jelentése: bőséges ebéd után v. közben pihenőt tart. Az ejtőzés maga ez a könnyed pauza, de tágabb értelemben is használják. Gondtalan, rövid ideig tartó kikapcsolódás.(A hasonló értelmű döfönye szót nem ismeri a nevezett szótár.)

      Törlés