2019. január 4., péntek

gála ....

azt hiszem már gimnazista voltam amikor kaptam 400 Ft-ért (az akkor sok pénznek számított) egy világoskék kardigánt,V alakú kivágása volt, alul kis gyöngyház gombok, és nagyon finom anyaga , kötése...általában szereplésekre vettem fel a fehér blúzomra,a  mályvaszinűből anyám saját keze által sötétkékre festett rakott szoknyámmal)...csak elegáns alkalmakra vehettem föl...az volt a gála ruhadarabom

aztán emlékszem, már egyetemista voltam, volt egy középkék nagyon szép,lehelletfinom mohair kardigánom , a nagybátyámtól kaptam Olaszországból, egyszer felvettem egy normál egyetemi napra, és  épp rajtaütésszerűen bejött anyu Szegedre, a koleszban is meglátogatott, és -ha jól emlékszem - egyből levetette rólam...

aztán...

arra emlékszem, hogy bármi ruhát ha vettem vagy kaptam, új volt szép volt. eltettem, várva a nagy alkalomra ami  méltó lesz az új ruha felavatására

és így pl kaptam egy u.n.tévé pijamát külföldi rokontól, narancssárga nadrág, narancssárga alapon tarka virágos felső.. s addig vártam az alkalomra, míg elmúlt... minden

de még most is talonba rakom az új holmikat,....

mire várnak? meddig várnak?..


..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése