2019. január 2., szerda

újévi koncert megszakitással

gyönyörködöm a hárfa mögötti virágokban, le is fotózom, hogy megmaradjon,



mikor egyszer csak minden megszakad, leáll ... és üzenetem érkezik : elfogyott az internetem... (még 2 napom van az előfizetés fordulójáig)...

nagyon fájt ez a hirtelen csönd, igaz, kimentem a konyhába és ott bekapacsoltam a mindig üzemképes Bartókot, és hallgattam tovább a szokásos bécsi újévi koncert közvetítését

de  már nem volt ugyanaz, hiányzott a látvány, a filmben balettoztak is, mutatták az operát, az épület kölönlegességeit

még a bumfordi karmesteer is hiányzott merev mozdulataival, kegyes mosolyával,

s a vidám, lelkes vagy épp ilyen-olyan  zenészek... (apropo nem láttam a csellisták közt most a makói Nagy Róbertet...)

kevesebb lett a világ

*************
jaj, egyszer elfogy ?
mint most az internet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése