2019. január 17., csütörtök

egy emlékkönyv szine

általános iskolás vagyok,k itört az osztályban az emlékkönyv őrület

előbb valami füzetet használok erre a célra, de mégis csak kellene nekem egy igazi könyvformáju, keményborítós.. olyan, amilyet a papírboltban árulnak

kikunyerálom anyutól, a munkahelyén, a rávaló pénzt, valami rendkívüli alkalommal összefüggésben

s nagyboldogan megyek a szemközti papírboltba

ott ki is választok egy szerintem gyönyörű, olyan sárgászöld színűt. s viszem nagyboldogan bemutatni

hát anyunak enyhén szólva nem tetszik... valóságos fojtott dührohammal reagál választásomra: hogy vehettem egy ilyen halottfakadék színűt (ezt a szót egy életre megjegyeztem, bár sem előtte sem utána nem használtuk)

megrendülten, megyek vissza a papirboltba, és lám ki is cserélik... egy szolid középkékre

az lett az emlékkönyvem

szolid lánynak szolidkék

hol is van?

17 11,52

30 megjegyzés:

  1. J. J. P: Nekem négy generációs emlékkönyvem van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem hittem volna hogy emlékkönyve örökölni is lehet (van birtokomban egy a nagynénémtől, pár éve)

      Törlés
  2. ZS.H. Drága Tanárnőm! Itt kerülgetek évek óta egy szép dossziét. Jó ötletet adtál.Meghatóan gyönyörű írásaid folytatatásának bennük a helye. Mikor megyek haza, találkozni szeretnék veled és átadom. Millió ölelés, vigyázz magadra:tanítványod,, Zsuzsi. 😊🎶😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm,de én kis se nyomtatom az irásaimat, csak itt vannak a levegőben, virtuálisan! 🙂

      Törlés
    2. ZS.H. Nem baj, ezt akkor is neked szeretném adni. Jó? 🌷

      Törlés
    3. Gonda Julia
      van egy csomó diszes könyvecském is, lányomtól kaptam , hogy irjak bele, azok is üresen tátonganak,sajnáltam "összepiszkolni", most meg már úgy elromlott a kézirásom is, hogy tényleg kár lenne értük 🙂

      Törlés
    4. ZS.H. Megértem. Kezelteted magad? Én időnként járok kardiológushoz meg neurológushoz Szegedre. A migrénem nekem aurás, gyermekkoromtól, s már gimis koromban is szenvedtem tőle. A szivem is kalimpál időnként. Ez a szédülés nem tetszik nekem, amit írtál. Az orvosodhoz mindenképp el kellene menni evvel a panasszal.

      Törlés
    5. Hébe-hóba. AZ a baj, hogy nem bizok az orvosokban sem.🙂 A kardiológiai időpontom épp tegnap passzoltam el, túl korán volt, reggel,kértem későbbit:) A szédülésem teljesen elmúlt,úgy 3 napra... de azért szedem még az ellenes gyógyszerét egy darabig. A migrénem an blok javulóban...nem kinoz annyira mint fiatakoromban 🙂 szóval megvagyok:) Ja neurológushoz én is rendszeresen, 3 havonta járok (bár nem sok értelme van)

      Törlés
    6. ZS.H. Mivel írod, hogy nem vagy elragadtatva a kezelésektől nem gondoltál orvos váltásra?

      Törlés
    7. de, folyton arra gondolok, s többes számban:))

      Törlés
    8. ZS.H. Tudok orvost ajánlani.

      Törlés
    9. ? épp most irtam az orvos unokatestvéremnek messengeren ez ügyben , hogy eszembe juttattad! 🙂

      Törlés
    10. ZS.H. Szegeden a migrénre, Vásárhelyen a szívre, vagy Pesten.

      Törlés
    11. ZS.H. Julikám, utána kell menni! Nem hagyhatod!!!

      Törlés
    12. Gonda Julia
      a migrénem már szűnőben, rtikul és rövid idejű... a kardiológusnál van még egy lehetőség, és nem olyan rossz az aktuális se..tán még egy neurológust kipróbálnék ( a meglevő mellé) Újat már senki se tud belőlem csinálni, be kell látni ! 🙂

      Törlés
    13. ZS.H. Olyan vagyok mint a faltörő kos. Sajnos az élet meg tanított. Lelohadok, aztán újra harcra indulok. Remélem a gyerekek is tanultak tőlem, és neked sem volt könnyű. Mindenért harcolnunk kell ez az anyák sorsa...

      Törlés
    14. én se adom meg magam egykönnyen, sőt egyáltalán nem! 🙂 (legfeljebb nagyon rövid időkre átmenetileg)

      Törlés
    15. ZS.H. Milyen mosolygósan rácsodálkozunk a világra itt még, - aztán,bekeményedünk...

      Törlés
    16. Gonda Julia
      hát nem kéne! csak amennyire feltétlenül szükséges a fennmaradáshoz.

      Törlés
    17. ZS.H. Segítek, ha kell.Annyi modern gyógyszer van már. Rajtam is sokat kipróbált tanár úr, mire beállt ez a gyógyszerkombináció.

      Törlés
    18. velem is csak kisérleteztek 🙂 migrénre? szivre?

      Törlés
    19. ZS.H. Így igaz, nem kéne. Összetartunk és nem fogunk.

      De most már migrénre nekem minden rendben, a szivemnél ha újra panaszom lesz nagy, megyek vásárhelyre.

      Törlés
    20. ZS.H. A férjem az makacs, az bennem bízik. Nem megy orvoshoz. Nagy felelősség.

      Törlés
    21. a migrén azt hiszem idővel magától is csökken...(veszit erejéből velünk együtt:), a szivvel vigyázni kell, mert alattomos, engem nem is hivtak kontrollra, csak gyszert irtak fel, vagy 2 éve, elég magas dózist, de most megyek ellenőrzésre emiatt is...(carotis ultrahangon szóltak miatta).A férjedet csak küldd orvoshoz, ha kell (minden te se tudhatsz 🙂

      Törlés
    22. ZS.H. De nem megy!!! A migrén a korunk előrehaladtával meg kellene, hogy szünjön valóban. Nekem egyenlőre nem akar. Tavaly,2-szer összeestem az utcán olyan lájtosan, jött a kivizsgálások sorozata. Megálapították,hogy nyaki gerinc szűkületem van. Meszes lerakódás nincs. Gyógytorna. Renbe jöttem. Azóta is ezzel indítom a napom. Nyaki-gerinctorna. Az interneten rátaláltam Bene Máté gerincterapeutára, aki sok hasznos tanácsot ad a mai ember életvitelével kapcsolatosan, így megspórolom a gyógytornára járás idejét. Azóta azért nem merek kerékpározni.😊

      Törlés
    23. ZS.H. Puszi, írjál milyen döntéSre jutottál.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. kösz a tanácsot:) Hiszen azon irok évek óta, nap mint nap! 🙂 (ha nem vetted volna észre...🙂

      Törlés
  4. SZ.Z.N.T. Ilyen nekem is van

    VálaszTörlés