2019. január 16., szerda

rend

egy étteremben vannak különböző méretű asztalok

kétszemélyesek, négyszemélyesek általában, néha  hat is, van köralakú is, ott többen elférnek, de ha nagyobb csoport jön, azoknak össze szokták húzni a kisebb asztalokat

egy ilyen asztaltársaság elé kerültem én tegnap az étteremben, háttal ülve nekik azért nyugalomban tudtam falatozgatni, az én kis kétszemélyesmnél, szemben a kabátom látványával

hanem amikor befejezték... lett nagy sürgésforgás a fejem fölött ...asztalhuzigálás , új teríték felrakása, az öreg pincér tanitgatja a fiatalt hogy kell milliméter pontossággal beállitani az asztalokat őj/régi helyükre

a fejem azért szerencsére a helyén maradt (mint megkönnyebbülve meg is jegyeztem gyors távozóban, mert kávét már nem volt merszem kérni)...de nem értette el..

ma már óvatosabb voltam és jó messze elültem a tisztes táraságtól és csak távolból figyeltem nyugodtan fogyasztott kávém mögül távozásuk után az akkurátus és önfeledt  rendezkedést, szinte örömmel























végül is öröm nézni, ahol ilyen odafigyeléssel , szeretettel dolgoznak, minden milliméterért...:)



hát még ha a fejem is biztonságban van.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése