2019. január 31., csütörtök

neurológia-pszichiátria


a neurológusom kideritette, hogy nem a fizikai (neurológiai) bajaimtól vagyok (szerintem is) depressziós, mert olyanjaim  nincsenek is

hanem a depressziótól vannak fizikai tüneteim (sejtszintem is lehet szerotonin csökkenés pl., ami fizikai tüneteket okozhat

úgyhogy kívánságára elmegyek egy pszichiaterhez (ahhoz aki különben a fb-on élénken likeolni szokta elég "depressziós" verseimet...:)

ez egy konzultációnak is felfogható,és utána jöjjek vissza megbeszélni a dolgokat

mig kivittem a kabátom a fülkébe,  megleste, hogy milyen jó iramban jártam! (mint mondta) (pedig csak nem akartam az időt rabolni, és tudok én disszimulálni is!)

---

egyébként, érdekes mert egy-két éve mikor emlitettem neki ezt a depressziüt, szinte kinevetett, és elejtette még a lehetőségét is

úgy látszik kifogyhatott az ötletekből

pedig valami magyarázat csak kéne a lelassulásomra, fáradtságomra, lustaságomra, szédüléseimre, egyensúlytalanságaimra, ügyetlenségemre..,,,,

vagy mégis csak az öregség kopása ez? amibe bele kell törődni, nincs mese... (?)

***

inkább elfogadnám ezt, semmint elkezdjek antidepresszánsokat zabálni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése