2019. január 13., vasárnap

reggeli

Hoppá, el is felejtettem bevenni a reggeli gyógyszereimet - jutott eszembe telefonálás közben, mikor lányom érdeklődött hogylétem felől, és mondani akartam a gyógyszerek hatását...

Pótoltam is gyorsan (Aspirin protect, Nootropil, Betaserc.... egyelőre) - majd vérnyomás mérés után a többi...)

De addig gyorsan leírom, mert eszembe jutott, hogy  a nagynéném, balatoni kedélyes teraszreggelizéseink közepette komótosan kirakta színes tablettáit az asztalra a dús reggeli mellé, és mennyire elcsodálkoztam, hogy ezeket a gyógyszereket mind elfogyasztja a reggelije mellé. És milyen kedélyesen!

Hát most kb én is itt tartok, balatoni terasz (és Magdi nénim)  nélkül...


16 megjegyzés:

  1. K.R.K. Sajnos számunkra ez is jár a reggelihez, hogy valahogy elviseljük a napjainkat.

    VálaszTörlés
  2. Mindig megdöbbentett, hogy Anya mennyi gyógyszert szedett egy napra... De nemcsak ő: itt pl. menyem velem egyidős szülei. Reggelihez hozzák a kis csomagot, ami olyan, mint a toalett-neszesszer, csak tele különböző tablettás dobozzal! Az az érzésem, hogy egyik-másik a többi mellékhatásának ellensúlyozására van kiírva... Nekik mindenesetre egyféle biztonságérzetet ad, ha másra nem is használ... (kivéve a gyógyszergyárak meggazdagodását...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En folyton ki-kihagyok, meg csokkentek adagokat. (A vernyomasom is azert mérem) es veletlen se veszek be tobbet a szukseges javalltnal.azt is folyton folulvizsgalom.de ha kell, kell!

      Törlés
  3. SZ.M.I. örülök, hogy jobban vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miert itt? nem hiszem, hogy összefügg a reggeli gyógyszerekkel 🙂

      Törlés
    2. K.SZ.F.Katika Szekeres Ferencné
      Én a Notropoil helyett Bilobát szedek. az gyógynövény és nincs mellékhatása, már évek óta. Lehet, hogy azóta nem szédülök.

      Törlés
    3. Gonda Julia
      a Nootropilnak sincs ! (tegnap hallottam az ügyeleten, hogy az is jó a szédülés ellen:) nem fogom kihagyni ezután),

      Törlés
    4. K.SZ.F. Olyan gyógyszer nincs, hogy nincs mellékhatása, csak olvasd el.

      Törlés
    5. akkor a gyógynövénynek is lehet, én meg vagyok elégedve a Nootropillal -kivételesen (a bilobádat próbáltam nem is volt nekem jó!)

      Törlés
    6. K.SZ.F. Na adja Isten, hogy segítsen.

      Törlés
    7. évek óta szedem, és mint mondtam, MÁR NEM SZÉDÜLÖK!

      Törlés
  4. Válaszok
    1. hát természetes, ha van, amit naponta többször kell szedni... de én most a reggeliról irtam:)

      Törlés
  5. J.K. Judit Király
    Nagyon kEdvelem az írásaidat!💙

    VálaszTörlés