2019. január 18., péntek

alkalmazkodom

rájöttem, hogy fáraszt kétszer is elmenni itthonról (egyébként lányomnak volt érthetetlen mániája kiskorában, hogy csak egyszer szabad elmenni otthonról, s akkor már  egyszerre mindenhova el is akart menni, (biztos nem volt kedve hazajönni időben?), nos, én nem megyek sokfelé, de így is koncentrálom az erőmet, nem megyek el ebédelni délben (esik is, el is vagyok tolódva), ha este felé van valami esemény, amire elmennék, most pl egy elfeledett diszpolgárról megemlékezés, annyira elfeledett, hogy fogalmam sincs róla, ki, de Jókaival barátságban és rokonságban is volt, neves miniszter,  a fotója is elég megnyerő... "rossz ember nem lehet"...(google kereső gentlemantot irt ki rá:) valószinű elmegyek ide a múzeumba miatta ... de addig itthon erőt gyűjtök rá :) (éhen nem halok, ebéd nélkül se:),úgyis túlsúlyos lettem)







01 18 11,30

4 megjegyzés:

  1. most már csak azt kell kideríteni, hova: múzeum vagy bizonyos meghivók szerint városháza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hideg-rideg diszterem... mg meggondolom! :) ( a múzeum nekem otthonosabb:)

      Törlés
  2. ja, azt elfelejtettem ideirni, hogy Hegedűs Sándort ábrázolja a fotó .de még irok az eseményról is!

    VálaszTörlés