2024. május 24., péntek

szívgörcstől a fejfájásig

 erős és hosszantartó szivgörcsöm lett

befújtam a nitrmonintet majd otthon bevettem a tablettát is (retards) nebiletet, tán egy panangint is - minden szívre hatót

melltartót is, ami szorit, le, bánja fene hogy nézek ki, de tényleg nem akarom bevégezni a 80. évforduló legelején...

ahogy beléptem a Hagymaházba (még érezte a szivem) de egyből jókedvem lett,




már az ajtónál csoportosultak a zsidó fiúk (lányok),,, M. Laci (Pestről), D Tibi SZegedről, B Zsuzsa Makóról, meg Hirsch Zoli...,,, stb..(valami régi névsorunkat mutatta Tibi, amit én irattam alá hittankönyv átvételekor talmud tora társaimmal, velük...s egy név gazdájára nem emlékeztünk...)

.lett is egy boldog csoportképünk, amiről hiányzott B Gyuri meg Ibolya de bent a teremben kiderült hogy ők is itt vannak!




U Zsolt Makóról T Janci Pestről, (ők nem zsidók, "csak" a téma alapos ismerői... tulajdonképpen T.J. remek alkotását mutatták be, 16 filmet digitalizálva az oktatásban alkalmazva, a Makóról elkerült zsidóságről, s U Zs moderált , de ők is mögénk álltak, mint afféle patrónusok(?)




két ember is volt  a film bemutató utáni beszélgetéshez az Eltéről (csepeli György és Papp Richárd)

az egyik gyanúsan úgy nézett, mint aki ismer

de kiderült a nem véletlen: SZ Zsuzsi beszélt rólam, beajánlott? tényleg bemutatkoztunk, s megigérték, hogy majd jönnek interjúzni

remek volt a film, a beszélgetés, 




csak egy kissé felkavarhatott ...a traumák emlitésével főleg, meg a sokféle reakció vagy azok hiányának a a megbeszélésével--



úgyhogy a végére megfájdult a fejem, majd szétesett, ittam kávét, régi tanitványommal beszélgetve

közben elköszöntek a "vidákiek".

az előadók meg eltűntek (pedig megvettem volna T Jancsi könyvét (akitől egyébként megkérdeztem a végén, hogy te tudod, hogy én zsidó vagyok?

persze - mondta

mert mindig kihagysz a pikszisből!

(ez viszont tény, még ha viccelődünk is:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése