2024. május 17., péntek

mjak május

 




most nem másoltam ki a felolvasásra szánt dolgaim a mjakra, és kis beszélgetés után pedig elhangzott a kérés, ki akar olvasni...keresnem kellett, átadtam N E nek a stafétát, szeretek mindig valami aktuálisat olvasni a spontán beszélgetéseinkhez... bár B Z a panellt ajánlotta, az elmaradt (már otthon láttam, hogy régebben több verset is írtam "róla"- na majd legközelebb

most még a zsidó temető kiállitás volt a szomszéd teremben, ott számolta a kavicsokat  E , ehhez kapcsoltam, hogy nem a szám számit, meg felolvastam a kavicsok őre cimű "töredékemet" ahogy először gondoltuk (mert lehet is , hogy mindenem az?) de aztán kiderült. hogy kerek egész, lezárt, mert van amit nem lehet folytatni, l (sajnos...)







aztán az érettségik kapcsán kalandos beszélgetésem egy értetlen érettségizővel, ez nem túl jó, de a mondanivalója tetszhetett, azaz éppenhogy nem!!!


Z sietősen elmenőben volt, mikor az ajtóban csak annyit mondtam, hogy szépet irt D.ről, elkomorodott az arca, valószinúleg most az apukája következik, ezért is rohant haza...

és tényleg , tegnap olvastam ugyancsak nagyon szép (Witgensteint idéző de cáfoló ) nekrológját...róla...

élünk és meghalunk

nincs más

csak ez, s amig, addig élni kéne (s  csak másodlagosan(?) irni (nade ha valakinek ez az élet...?)

erről visznt egy álmom szólt, ugyanacsak a hátborzongató halálról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése