2024. május 22., szerda

MEGITTAM 2022 05 22

 









1 megjegyzés:

  1. Gonda Julia
    Megittam

    Ágnes Piskóthy
    Egészségedre!
    2 é.

    Elérhető
    Gonda Julia
    remélem nem árt a szivemnek, mert a kardiológus eltiltott tőle, s 20 évig nem is ittam (lányom felnevelendő)

    Ágnes Piskóthy
    Gonda Julia A gyógyszertan tankönyv szinte szó szerint így jellemzi: a legkevésbé ártalmas élvezeti cikk. Én hiszek benne, napi 1-2 kávé ( én már régóta csak egyet kívánok ) belefér. No meg mindent tagadjunk meg magunktól?😂 Fagyi, süti, sült császár……?…

    Elérhető
    Gonda Julia
    tudom, azóta (1990) változott a felfogás - szerencsére (nem iszom, nem cigizek, nem drogozom 🙂


    Ágnes Piskóthy
    Mit nem mondasz??😂😂🤣🤣🤣

    Ágnes Piskóthy
    Nagyon jó fotó egyébként

    Gonda Julia
    Ágnes Piskóthy biztonság kedvéért 🙂


    Gonda Julia
    Ágnes Piskóthy az új mobilommal nem lehet rossza (csak éles, ráncosat 🙂

    Ágnes Piskóthy
    Nem mondanám, ha nem így gondolom. Ezek az új kütyük valóban egyre jobbak, az élettartamuk kérdőjeles. 👍

    Elérhető
    Gonda Julia
    látom én is! a másik már ütött-kopott , homályos volt és nem is volt ennyi kamerája -remélem eltart, én hosszú évekig szoktam kitartani...

    Ágnes Piskóthy
    Gonda Julia 👍

    Gáborné Pestl
    Egészségére!



    GIPHY
    Magdolna Békési
    De jól áll a farmer

    Elérhető
    Gonda Julia
    mindig abban járok szinte

    VálaszTörlés