2024. május 22., szerda

juli néni

 a fagyizó szomszéd asztalánál egy pici fiű ül anyja ölében egész pici, de kérdez valami rám nézve

én vissza kérdezek: mit kérdezett?

hogy Juli néni-e? mondtam nem

de, de Juli vagyok! (az unokám Juli mamának hiv)

hogy eltalálta ez a kisgyerek!

közben mondom magamban Weöres felejthetetlen, kicsit rám (mint Juli nénire) nézve dehonesztáló sorait +Julinéni, katinéni letye petye lepetye...stb

a kisfú is mondogat valamit, rákérdezek mit mond?

verset

mit?

hát a a Bóbitából a Juli néni, Kati nénit,,

elnevetem magam, érdekes, én is, csodálatosan együtt rezgünk

elmennek... közben megkérdem bölcsödébe  jár, ott tanulja, nem , még pici ahhoz, ő tanitja...a kisfiú anyja karjaiban, integet és mosolyogva mondja nekem: Szia juli néni

megeszem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése