2024. május 19., vasárnap

pályám legkezdetén (1965. aug)

 20-a óta vagyok itt. azóta volt egy influenzám és több értekezletem. holnap kezdődik a tanév. Immár számomra is. A régi iskolámban újra bezártnak érzem magam

.. MINTHA semmi nem változott volna 5 év alatt. Pedig minden megváltozott bennem Csak épp körülöttem semmi! S ez nagyon kellemetlen.

Osztfő vagyok. Tessék elképzelni engem, és egy had gyereket, kiken főnökösködnöm kell. Viccnek is rossz.- Egyelőre a gimnazisták szervuszt köszönnek, én meg a kartársaimnak . megrögzött szokásból-kezétcsőkolomot. Képzelem, hogy örülnek nekem a 30.40 körüli "tanárnénik", de ezek még csak a kezdeti, formális nehézségek. Lesz több és komolyabb is! Nincsenek illúzióim.  Attól a ténytől pedig egy csöppet sem vagyok oda, hogy "tanárnő".Egy kis vacak vagyok , mint tanárnő. Mert az irodalomhoz lehet, hogy értek, de pedagógus, ha akarnék se tudnék lenni.

2 megjegyzés: