2024. május 15., szerda

5 éves az új könyvtár

 5 éves a könyvtárunk új épülete, ezt ünnepeltük a napokban , illusztris meghivót kapva, persze , hogy elmentem, mégha délelőtt is kezdődött a "buli"

a ktár eltti ülőalkalmatossságot rögötön igénybe vettem, és valahogy úgy alakult, hogy láttam is az eseményeket (bár kezdetben az épületoszloptól takarásban volt)


jöttek régi könyvtárosok is, különösen örömmel léttam aDomokos Lászlót aki most kilencvenvalahány éves, de évtizedekig volt ktárigazgató, és kiváló! (micsoda iró olvasó találkozókon vehettünk rész, s kikkel! az ő ideje alatt.- És még Timi lányom is istápolta, kérdezte is nem jött-e le, az lenne igazi meglepetés (ez biztos)

A polgármester asszony mondott szép olvasás értékelő ünnepi szavakat, Babitsot is idézve, majd cserjéket ültettek, kis ötéves óvodások, ugráltak , szülinapi zenére, 5öst formálvamagukból, 

majd a ktár aulájában felavattuk egy falon a régebbi igazgatók falát, ignőnk elcsukló hangján, (szép és eleven emlékek fűznek hozzájuk!), örömteli volt hallani Domokos szavait is. ellenben érthetetlen módon az önjelölt J M -ma se értem hogy volt képes a mikrofon elé lépve szerepelni 

aztán hátra mentünk, invitálásra és ott igazi remek szülinapi torta várt bennünket, csudafunom volt


kicsit beszélgettünk, aztán eljöttem mégis csak ebédelni (bár először a tortaevés közben azt hittem, hogy nem is ebéd előtt hanem ebéd helyett eszünk...


 
****




1 megjegyzés:

  1. Tamás Gábor
    " érthetetlen módon az önjelölt J M -ma se értem hogy volt képes a mikrofon elé lépve szerepelni " Igen, elég vad, merész, mit ne mondjak eszement produkció lett... na, ott dobta le az agyam a láncot és menekültem el...így a tortázásból is kimaradtam...))

    Gonda Julia
    Tamás Gábor az pedig remek volt!!!

    Kata Fodor
    Tamás Gábor Ki az ?

    Gonda Julia
    Kata Fodor csak nem gondolod hogy kiírom?a monogram is sok.le is veszem..el kellett vilna jönni (na nem a magánprodukcióert)

    VálaszTörlés