2024. május 22., szerda

CACA 2020 május 21

 



1 megjegyzés:


  1. Mariann Simenszky

    Caca néni.
    2 é.

    Gonda Julia
    igen, Ari nem ismerte!
    2 é.

    Mariann Simenszky
    Én nagyon jól ismertem,édesanyám .betegsége idején sürün járt hozzánk,és mi is hozzájuk.József Attiláról is mesélt.
    2 é.

    Gonda Julia
    ÉN IS, ANYUKÁMMAL MINDIG BESZÉLTEK, HA ÖSSZEFUTOTTAK =(iZESEN) SZeretett Attiláról beszélni...
    2 é.

    Gonda Julia
    lánya , unokája voltak itt nemrégiben valami megemlékezésen (én nem viltam ott, csak láttam fokat) emlékszem is a lányára, akkoriban járt gimibe, alattunk (Árva lány)
    2 é.
    Tetszik
    Válasz
    Mariann Simenszky
    Igen,ő Vásárhelyen él.
    2 é.
    Tetszik
    Válasz

    Ágnes Piskóthy
    Ha jól “ tévedek”, mellettünk lakott.🌹
    2 é.
    Tetszik
    Válasz
    Elérhető
    Gonda Julia
    én nem tudom, hol lakott
    2 é.

    VálaszTörlés