2018. december 21., péntek

tiszta hangok

a Bartók karácsonyi hangversenyt ad, ez már második napos... s nem találom a jegyemet, úgy örültem neki, hogy végre szimplán hozzá lehet jutni a hagymaház pénztáránál is, és erre elhagyom (igaz csak egy kis cetli) még mikor kerestem az idősek karácsonyára a jegyem, megvolt...na mitévő legyek , rémlik valami17-es szám, azzal elindulok a hagymaházba, majd kiderül, hogy egy szék üresen marad - az az enyém

nincs is 17-es sor, aztán jut eszembe, hogy tán 7-es szék volt és 13. sor, mindegy már , kezdik, leülök egy szélső székre...(a belső székek egyébként itt hátul teljesen üresek)

de milyen jól tettem hogy eljöttem...

tiszta gyönyörűségben van részem, szó szerint tisztában, mert itt ugyan egy hamis hang sincs!


szegedi operaénekesnő (mint vendég) kezd...



aztán kis gitár csoport folytatja, váltott tanárokkal






majd kis vonós zenekar,

















kis éneklőkkel is kiegészülve



gyönyörű, beszédes Chopin mazurka (lányom egykori zongoratanárának tanítványa!)


vonós zenekar (ablak alatt "felfedezettemmel" :)



bravúros ütősök


és szünet (épp az utolsó számba telefonált (volna) lányom sms lett belőle, minden oké, de szünetben felhívom, hát örül, hogy egykori iskolája hangversenyén vagyok (nem mondja, de mintha kis nosztalgiája is lenne...)

a szünet után a nagy ifjúsági fűvószenekar, majd  énekkarral kiegészülve szerepelnek

igazán "nagy " élményt adva

pl Az operaház fantomja nyitányának szakszerű eladásával..





és az újszerűen előadott karácsonyi dalokkal

szép koncert volt igazán, a végén már bele-bele is tapsoltak (igaz, hogy rossz ritmussal, de nem számit)



4 megjegyzés: