2018. december 11., kedd

a 3.

folytatom éttermi körképemet (kórképemet)

erre a helyre újabban ritkábban megyek, valami nem tetszik benne, nagyon gyakran cserélődik a személyzet is, és mintha fogyna a közönsége.. és aránytalanul drága is

a mai nap nem erősített meg abban, hogy mégis kéne ide járnom, bár a legkedvezőbb helyen van, a város központjában

ma kivételesen konnektort keresve léptem be az üzletbe, mire észrevettem, hogy vagy 3 pincérlány egy kupacban figyelnek, köszönnek ugyan, kuncogva (na ja, kiröhögést nem írunk:)

lett egy konnektor is a sarokban, gondoltam ott van mellette a ruha fogas, ráakasztom a kabátom, hát ahogy elléptem a fogastól, fejbekólintott , kabátostul, szerencsére még rajtam volt a sapka, puhán tartotta a fejem , de azért éreztem az ütésnyomot

hát három-négy darabba esett szét a  tákolmány .. már korábban megtörténhetett, csak ideiglenesen visszarakhatták, nem szólhatott az illető tettes..

najó, aztán jött a bableves, én nemigen akartam kérni, ráadásul ez tanyasi is volt, ami azt jelenti bab,alig, viszont hatalmas börkedarabok tarkították a levest, hát ott hagytam belőle a tanyait (amíg maradt valami)

a második sajttal töltött csirkecombfilé lett volna, vele sült burgonyával, de valahogy nem filézve hozták ki (nem bírom látni a csontokat, akár csak gyerekkoromban, újabban!) meg azt se hogy a csont közelében véres marad a hús (Hű de nem kóser ez,  mint a tegnapi  hanukai volt!) a burgonyának is csak fele sült... 

nem mertem már kávét rendelni

azt itthon épp most ittam meg, nagyon finomat

és egyre inkább foglalkoztat a gondolat hogy főzni is itthon fogok!

3 megjegyzés:

  1. K.Sz.F. Próbáld meg a Kisbagoly éttermet. Egy héten egyszer ott eszünk, de nagyon finom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ott nem voltam, (csak néha közösen valakikkel) messze is van, meg valami zavar benne....de menűjük van?

      Törlés
    2. K.SZ.F. Van és hidd el jó. Nézd meg a facén. Ma krumpli főzeléket ettünk fasírozottal, akár én főztem volna.

      Törlés