2018. december 19., szerda

bevásárló út oda-vissza a télben

nem halogathatom tovább, hideg, csúszós út ide-oda , el kell indulnom bevásárolni (üres a kamra)... bár napok óta gyalog járok, most kiszedem a biciklim a tárolóban (a szomszéd kislány szánkója elöl) s elindulok, gondolom, csak tolom, de a cuccot rá bírom rakni...

hát olyan gyönyörű a táj, hogy meg-meg kell állnom (pedig elég nehezen haladok, hogy a széteső fényképező gépem mindig vissza kell eszkábálni)

fehér tájban, a fehér templom - gyönyörű





az iskola előtti sétány nem kevésbé





aztán az utca a bolt felé, leboruló fa ágaival...



a boltban egy kisfiú mindennek örül, az apja bevásárló cetlijének,mandarinnak, almának, a semminek... jókedvre derít engem is

nem vásárlok sokat kb, 2000 Ft-nyit, de ha belegondolok hogy járulékaival egy éttermi ebéd is majd annyi - elgondolkodtat

visszafelé mintha még hidegebb lenne, és csúszós is az út, nagyon kell vigyázni

de olyan gyönyörű visszafelé (is) az út, a fényekkel megbabrálva hogy nem bírom ki,, hogy ne fotózzak...



-9 hallom mellettem, két az iskola előtt kint cigiző nőtől... annyi van mínusz 9;  érzem is

a kezem majd' lefagy, de muszáj fotózni,





na még ezt a kerítésnél, közben érzem hogy jönnek mögöttem, mindjárt, egy pillanat elnézést

de nem bír várni inkább kikerül

mert sietne, ki nem,... ünnepek előtt, rajtam kívül....:) (mert én ha akarnék se tudnék, már)
még visszaszól azért elmentében nevetve, hogy neki semmi se volt kikerülni és kellemes ünnepeket



na még a sarkon ezt a megvilágított bokrot...:)



most már azért elrakom széteső gépem, sietek haza én is.,

teljesen sötét van, és majd megfagyok...

6 megjegyzés:

  1. Hangulatosak lettek ezek a képek.

    VálaszTörlés
  2. érdemes volt fotózni
    köszönöm
    szerettem nézegetni

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet volt lefényképezni az útvonaladat! Igy elkísérhettünk gondolatban...

    VálaszTörlés
  4. kösz, egyébként folyton fényképezek, csak nem rakok fel mindent e blogomba:) (azaz van külön fotóblogom,de most itt a szöveges a mondanivalómmal párhuzamos volt)

    VálaszTörlés