2018. december 7., péntek

az emlékezet (és felejtés) játékai

álomomból ébredve...

3 sor volt
nem épp haiku,

őrület, elfelejtettem

álmomból ébredve

életem legjobb verse (gondoltam)

mert közben babahírt találtam a fb-on: Timi lányom  osztálytársa számomra váratlanul szült! hurra!

csak közben a 3 sorom elveszett... de mi ez egy babához képest?!

ceruzát papírokat elhelyezni, minden négyzetméterre!


---- tovább is van, mondjam még? :

másnap hajnali ébredésre nagyjából eszembe jutott,
második ébredésre szinte teljesen, s a semmiből, visszajött

kis átalakitással lett egy haikum(egyébként mielőtt elfelejtettem a szöveget épp a szótagszámokat kezdtem számbavenni, picit eltért..)

s egyébként nem is olyan jó, mint amennyire elveszett korában tűnt :) :

betemet a hó
majd tavasszal elolvad
tócsa mindenütt

******************************************************************************

de milyen érdekes az emlékezetünk!

ami egyszer belénk kerül, az ott van, csak az előhívása kérdéses
 (de a kipihentség, vagy ugyanaz a szituáció előhozhatja, ha 24 órás késéssel is...)



2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a haikud, a képben az elmúlás és a jövő képe egyszerre, olyan eredeti "haikus"

    VálaszTörlés
  2. kösz, elég viszontagságos volt ... :) de megmentettük:)

    VálaszTörlés