2018. december 2., vasárnap

szerénység kora

túl korán olvastam el Simone de Beauvoir ilyen című könyvét, kevés megegyezést találtam benne, akkor még nem lehettem öreg, nem élhettem a "szerénység korát" - , most döbbentem igazán rá, mennyire találó ez a cím---, mennyire igaz!

mert ilyenkorra lehull az emberről minden győzni akarás,...

önként háttérbe vonul
(bár azt se szereti, ha semmibe veszik, vagy ha fellökik -persze)

hogy mennyire nem akar győzni, az ma számomra bebizonyosodott

majd lehet hogy elmesélem a konkrét történetet erről....

de még nem most

2 megjegyzés:

  1. Elolvasnám szivesen, Aliz; valahol engem is érint a mélységes győzni nem akarás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :), még nem aktuáls, de el fogom mesélni:) számomra is tanaulságos volt! és az önismeretemet tovább mélyitette....

      Törlés