2018. december 23., vasárnap

4. advent

kissé előbb értem ki az adventi gyertyagyújtások színhelyére, így aztán szinte páholyból nézhettem később mindent..










no, ami nem volt most olyan sok, a városi vegyeskar énekelt, utolsó számát, a Mennyből az angyalt velünk együtt/

volt Lázár  villámüdvözlése,



papi beszéd (pap bácsi kislánya azt kérte tőle, hogy ne dolgozzon, mert az elválasztja ... )


az Iris táncegyüttes elég változatos műsora...



és  a betlehemi láng átvétele



(közben másik helyszinen meggyújtották Lázárék a 4.. gyertyát, de mi maradtunk helyünkön

...és a csúcs a betlehemi láng továbbadása volt méghozzá szakszerűen mécsesekben, hoztam is egyet....leültem vele egy elhagyatottabb padra kicsit.... elgondolkodtam



még mindig itt ég mellettem....

világít.



2 megjegyzés: