2018. december 24., hétfő

ajándék

karácsonyi szenteste előtt felhívtak videón lányomék
(nem tudtam felmenni  hozzájuk)



Vince el-elszalad, nem marad meg anyjánál és ajándékról beszél (azt hittem a sajátjáról, de hát annak még nincs itt az ideje, vagy előbb megkaphatta?

de nem, egy nylonzacskót lóbál előttem

és súgja anyjának, hogy ő mondja meg

hát ez az ajándék nekem, mézeskalácsot sütöttek és az ott a zacskóban, direkt nekem készült,

egyék csak meg, ha kiszáradna- mondom

de nem szabadkozik, az az enyém

****

meddig áll el egy mézeskalács? mikor kell legkésőbb utaznom?

7 megjegyzés:

  1. I.I. Sokáig eláll... ha nem eszik meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de épp az volt a kiindulópont - ha figyelmesen olvastál volna-, hogy NEM eszik meg, mert az az enyém

      Törlés
  2. Sz. M. eláll. Dobozba rakva, vagy a nylonzacskóban is, sőt meg is puhul. Mi is kaptunk unokáinktól, külön magyarázattal, melyik kié.:)

    VálaszTörlés
  3. A.A.B. Sokàig elàll, de remélem azért sikerül minél hamarabb a csalàdhoz elutazn :)

    VálaszTörlés
  4. G.B. Nagyon sokáig eláll!
    Mielőbbi utazást, áldott, békés Karácsonyt kívánok!

    VálaszTörlés