2019. november 13., szerda

mire való a háziorvos

hát nem tudom, házhoz még nem hívtam, mert annyira még nem voltam -szerencsére- elesett  , hogy ne tudtam volna elmenni a rendelőbe

pedig ma épp már majdnem sírtam felöltözés közben, annyira nehezemre esett a cipőm felhúzása... hogy majdnem fel is adtam

tegnap meg ki se mozdultam a lakásból

hát ma a rendelésre nem csak az elfogyott szivgyógyszerem miatt mentem, hanem épp emiatt, hogy elmondjam hogy milyen gyönge vagyok és fáradt, szinte állandóan...

a megfázásom elmúlt, kicsit vagyok ugyan rekedt, egyesek azt mondják, hogy ez a lábadozás gyengesége... de én nem vagyok benne biztos, szerinte?

hát lehet, hogy vérszegény vagyok, (meg esetleg depressziós) szedjek multivitamint  (kösz)

és ...?

átment a másik terembe, mint ahogy jött is onnan, mielőtt bejöttem, mert (folyton) helyettesit a társát (vagy az őt)... mondtam, akkor én is megyek.... (egy pillanatra meghökkent)

de tényleg... mire való a háziorvos?

mert szakorvosokhoz szívesen ad mindig beutalót

node nem neki kellene egybe látni az embert( összes bajával)

1 megjegyzés:

  1. Szabó Imréné Éva
    Juli,már mondtam : vannak még empátiás orvosok ! Szabadon lehet választani .Éppen a minap láttam a mi ORVOSUNK kocsiját a szomszéd ház előtt .Fordulj hozzá bizalommal .
    Válasz2 é.
    Paloczi Gabi
    Mikor csinaljak vervizsgalatot? En a tavasszal voltam igy, es kiderult hogy vas es B vitamin hianyom van.
    Válasz2 é.
    Gonda Julia
    bármikor, csak én nem szeretem ha szurkálnak (tönkre is tették a vénmat, két és fél éve, a kórházban), előtte harmincvalahény lve vettek vért:) nem volt semmi hiányom se akkor se két és fél éve....de vitaminokat szedek is
    Válasz2 é.Módosítva
    Paloczi Gabi
    En is szedtem, multit naponta, es meg sok mast ami segitett az uloidegi kronikus problemakra, de nem szedtem kulon vasat
    es B complexet. Azota az a nehez ranehezedo faradtsag elmulott. Remelem segit a kovetkezo 20 evben😂🥰

    VálaszTörlés