2019. november 16., szombat

akik maradtak

megnéztem a megjegyezhetetlen cimú Oscar díj esélyes? filmet... direkt "megrendeltem" a makói moziba, 9en voltunk velem együtt, nekem reggel óta fáj a fejem Algopyrinek, Saridonok, kávék ellenére, a film kezdése után pár perccel rádöbbentem, hogy elmúlt, s a vége után arra, hogy visszajött a fájás

lehet, hogy csak elzsibbasztotta a film

ami nagyon felkavart

sok minden érthető és átélhető a számomra belőle, de sokminden nem annyira, és nyitott maradt, és nem is lehet racionálisan túllépni rajta

fájhat a fejem nyugodtan miatta utána is , sok oka van annak....




4 megjegyzés:

  1. Megnéztem az elözetest: nagyon izgalmasnak tünik, szivesen megnézném az egészet, moziba invitàl...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem ép az "izgalmasság" a legtalálóbb szó rá... (az előzetes persze ugy van megcsinálva)

      Törlés
    2. Az izgalmasat persze abban az értelemben vettem, hogy nagy érdeklődést váltott ki...

      Törlés
    3. ha megkapja az Oscart , biztos léthatod (br nem hiszem...)

      Törlés