2019. november 13., szerda

boldogság?

hát a giccses cím után nem biztos hogy rohantam volna a színházba (ja, igen, mert bérletes előadás)

de nem kellett félni, nemigen volt giccsveszély

egy francia kamera darab, ketten játsszák, sejthetően egy férfi és egy nő, s csak beszélnek a háttér ill. mellékszereplőkről...), s nem is vigjáték (mint a plakátokon )inkább középfajú színmű, fanyar, olyan mint az élet



és van benne egy elbűvölő, könnyed-szomorkás-vidám? francia sanzon széttördelve a jelenetek közt (ki kéne nyomozni melyik szám is volt)

elég jól játszottak a színészek, a Rékási  kicsit harsány volt , Pikali  kicsit affektált néha, de azért hiteles volt (hiszen az "életben is van ilyen, nemde?)





nov 12



6 megjegyzés:

  1. G.I.
    Csak a hangositással van baj vagy csak én süketülök?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon kell figyelni, és néha szótagok vesznek el

      Törlés
  2. Sz.F: Még mindig nincs rendes hangosítás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. G.I. Katika Szekeres Ferencné sajnos nincs!

      Törlés
    2. K.Sz.F: Meddig kell még imátkozni? Többek között ezért adtam vissza a béletem. Szerzdés kötéskor ki kellene kötni csak tökéletes hangosítással léphetnek fel.

      Törlés
    3. régebben jó volt a hangositás

      Törlés