2019. november 9., szombat

malacka neme

unokám most egy rózsaszín ceruza keresése miatt zavarta meg lányomat telefonbeszélgetése közben

nadehát nincs is ennél fontosabb, úgy hogy átadom, ill.a továbbiakban mi beszélünk

rózsaszín párducot rajzolsz?

nem, malackát!

(amúgy Noé bárkáját , kifestőbe, és van ott mindenféle állat, mint tudjuk)

node itt a nyitott kérdés amit Unokám nekem szegezett:

szerinted malacka lány vagy fiú?

hát ezen még nem gondolkodtam

fiú vagy lány? sürget

gondolkodni kéne rajta

de ő már mondja is hogy szerinte lány

és zsebibaba? - jut eszembe hirtelen , mert nála se gondolkodtam még a nemén

hát az fiú vágja rá (ha már malacka lány)

na de tényleg, ki mi?

mert ezek nagyon lényeges dolgok ám..

(Mici mackó barátai, de miért is  Mici , ha ő meg fiú?  Azt hiszem erről Karinthy, a forditó tehet...))

5 megjegyzés:

  1. Cs.K. https://metro.co.uk/2018/08/07/gender-winnie-pooh-piglet-tigger-eeyore-characters-7807698/?fbclid=IwAR0s9DLqb3hYFOm5F7yk4e9V02dkU2xh5Vfwy3zXlVvScpQkmZdtfzWXfV4

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nahát megoldódott, mindekttő fiú! (épp Mici meg maradt kétséges? :)

      Törlés
    2. egyébként csak Kanga lány? :(

      Törlés
  2. Én Malackát és Zsebibabát is mindig lánynak gondoltam, de ezek szerint tévedtem. :)

    VálaszTörlés