2019. november 4., hétfő

derült égből fasirt

búslakodok egész nap

az őszi idő miatt?

lányomék kirándultak majdnem egész nap... este felé hív

unokám is  hátulról szól, hogy ő is beszélni akar velem

valamit mondani

DERÜLT ÉGBŐL FASÍRT 2

hát igaz, hogy előbb pasit értek fasírt helyett, meg nem értem a 2.t, de kiderül ez egy jó kis film aminek a második részét nézik holnap

midenesetre én megköszöntem és sajátosan tripla örömszerző értelmezést adtam a címnek

1 derült ég -erre áhitozom, unom már a borút(pont ez a bajom)

2.fasirt .egyik kedvenc húsételem (ma úgyse nagyon ebédeltem)

 3. 2 fogjuk fel dupla fasirtadagnak

hát nem akart belenyugodni a 2, értelezésébe, hiszen annyira precíz...de én maradtam a sajátos értelmezésemnél

holnap igy is ugy is megnézik a 2, részt!

aztán eltávolodott a hangja a telefontól,  játszott, tovább, de olyan jó, hogy mindig de mindig felvidít!!! a kis vidám természetével,.... csak maradjon ilyen!

nov. 3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése