2019. november 5., kedd

a menzán

szeretek a menzára járni, ott enni, lenni

nem is tudom, miért

ma csak 1 körül értem oda, már nem kellett várni (igaz leves se volt már, amit akartam volna)

mögöttem pár lépésre oldalt, félrehúzódva állt az a szegény közmunkás fú, aki ücsörögni szokott az idevezető út egy padján egy ugyancsak közmunkás idősebb nővel, mögöttük a söprű, lapát, innen is gondolom, hogy közmunkások lehetnek, met dolgozni még nem láttam őket, biztos ilyenkor már elvégezték a munkát s pihennek, láttam az asszonyt is idejövet, pakolászott...helyüket padjukon már elfoglalták a diákok

nos, utánam, hogy megkaptam s kifizettem az ételem,  átadtak ennek a jóembernek egy nagy nylontáskát, feltehetően tele kajával. Köszönte.

talán ezért (is) szeretek idejárni.....







nov. 5.


2 megjegyzés:

  1. Meg azert is, mert a fiuk mindig udvariasan koszonnek, a pinztarosno oszinte erdeklodessel megkerdi hogy vagyok stb stb

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsanna Braczkó
    Ez hol van?
    · Válasz · 2 é.
    Gonda Julia
    egy menza van Makón
    · Válasz · 2 é.
    Gonda Julia
    Keri
    · Válasz · 2 é.
    Zsuzsanna Braczkó
    Gonda Julia mivel én nem járok menzára, főleg nem Makón, ezért nem volt egyértelmű....köszönöm
    · Válasz · 2 é.
    Gonda Julia
    de Budapesten is van egy Menza, nagyon jó étterem, én oda is szoktam:) (de ha nem jársz, miért érdekelt?)
    · Válasz · 2 é. · Módosítva
    Zsuzsanna Braczkó
    Gonda Julia kívancsiság 🙄
    · Válasz · 2 é.
    Tímea Sebő
    Vagy egyszerűen csak meg akartad nevesíteni ezt a jó helyet. 🙏🏻 Szabó Zsanett
    · Válasz · 1 é.
    Nagy Ágnes
    Zsuzsanna Braczkó hol dolgoznak a szegényebbekre is gondoló jó emberek!
    · Válasz · 1 é.
    Gonda Julia
    hát pl itt! 🙂

    VálaszTörlés