2019. november 27., szerda

ki halt meg?!

fekete zászló lobog a gimnázium homlokzatán, már tegnap este is láttam, ma viszont iskolaidő van, bemegyek, megkérdezni...(valószinű kortársféle régi öreg kollega lehet, gondolom...)

Be is kopogok a titkárságra...
Ki halt meg?
Nem egy kollega, hanem egy tanítvány, megdöbbenek, hanyadikos volt, ja ,tavaly végzett...
az aulában ki van téve a fényképe,megnézhetem...

kimegyünk egy asztalon egy szép fekete hosszúhaju lány  - nem, nem ismerem mondom, de nagyon sajnálom....körötte mécsesek

és mögötte a tárlókon csupa rajz, festmény, fénykép, mindegyiket ő készitette, vagy rajta van....a rajztanár már az utódját látta benne, főiskolán tanult , rajzot, s igen,  ezek az ő képei, fotói, vörös a haja ezeken már,, és egyszer csak felismerem!! Nyáron ő segédkezett Sonkodi Rita festőművész mellett a rajzkörünkön, minden gyakorlati feladatot (még az étkezést is) ellátott....... 
Hát persze, hogy ismerem..., Ismertem
(itt a rajzkörön közösen csinálják a címert)


nemrég léttam a szegedi buszban kicsit ziláltabb volt...de nem tűnt betegnek.

tüdőembólia vitte el, őrület, az élete kezdetén...

1 megjegyzés:

  1. O.S.H. A tüdőembólia nem válogat. TUDOM. Nagyon sajnálom. Részvétem a múlhatatlan fájdalomban

    VálaszTörlés