2019. november 29., péntek

egy furcsa film

valaki azt mondta, jó film, látta, s elhittem neki, bár a cím után nem néztem volna meg (viszont azt is tudom, hogy ez után nem lehet menni, mert összevissza fordítanak...a cím Múlt karácsony volt de mint kiderült  egy Georg Michel dalra utalás (ami fel is hangozgat a fimben, node a címe? Last Christmas....

mindegy



egész más lett a végére a film mint ahogy indult (nem mondom el , miért)

de az biztos, hogy nem egyszerűen "vígjáték", ha rámondjuk, "romantikus"

nekem is tulajdonképpen tetszett,a  végén azt hiszem kicsit bőgtem is, annyira meg- és felkavart...

hiába ha az érzelmeimre hatnak , akkor ez van....



és jó, hogy ez van (minden utólagos fanyalgás  nélkül)

november 26.




1 megjegyzés:

  1. E.R:O.Mi is láttuk, mert azt gondoltam, hogy ez egy könnyű, romantikus komédia lesz. Hát nagyon nem az lett belőle, de nekünk is tetszett. Elgondolkodtatott néhány dolgon..

    VálaszTörlés