2019. november 4., hétfő

én mint ajándék?

valamelyik nap - tán pénteken? oviszünet is -  kérdezem lányomtól napi  programjukat

este mennek vendégségbe

unokám élénken  tiltakozik hátul

én rögtön pártját fogom : minek mindig vendégségbe cipelni azt a gyereket, ha nem akar?!

unokám úgy látszik, hallhatott mert élénken helyesel :Igen, igaza van mamának, miért kell vendégséggel kinozni engem?

hűha...

aztán beszélünk

hogy halasztódott az utazásom, megint, kérdi,mikor jövök már

kitalálta mit akar tőlem ajándékot

na mit? mondd, hogy mit vegyek...

csak azt hogy feljöjjek és játsszak vele!

később  azért másodsorban valami Dino testvért is emleget

Én a  már megvett Lázár Ervin könyvet megemlitem: a kisfiú és oroszlánt...de látatlanban unalmasnak mondja), a legot is már unja, azaz már szinte mind megvan

anyja szerint hisztis, szerintem csak erős véleménye van  és ahhoz ragaszkodik is..::) (anyja szerint így is lehet mondani)

(fényképezést már ő se enged (amiben hasonlit az anyjára)

pedig olyan szépek! :) (.u.i felhivtak videon is)

igy csak elkézelhetitek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése