2019. november 9., szombat

"azt mondja a pszichológusom"

"azt mondja a pszichológusom" ezt tegnap hallottam Jordán Adéltól egy apjával folytatott beszélgetésben többször is visszatérően,s nagyon megtetszett:)

szóval "azt mondja a pszichológusom" , ezúttal az enyém, nem Jordán Adélé!

ezt többször is visszatérően rutinszerűen, bár ő észre se veszi szerintem, hogy az az én bajom , hogy nem fogadom el az öregségemet, a jelenkori állapotomat, hogy ez van...

mondom ezt, lányomnak (hozzátéve, hogy Aranka néni cipőjébe léptem volna, akiről a Családban azt mondták, hogy nem tudott megöregedni:)

s erre mit mond az én "házi" pszicholügusom, mindenféle pszicholügia végzettség nélkül,

hogy én soha semmilyen állapotomban nem fogadtam el magamat, nem csak most, öregen

s rádöbbenek, milyen igaza van

s még azt is hozzéteszi nagybölcsen , hogy az embert annyian gyötrik, miért is kell még saját magát is gyötörnie!


november 9.

1 megjegyzés:

  1. Katika Szekeres Ferencné
    És milyen igaza volt.
    · Válasz · 2 é.
    Judit Martinkovits
    Én is ezt gondolom 🙂
    · Válasz · 2 é.
    Gonda Julia
    naja, én is "gondolom", csak más az elmélet s más a gyakorlat 🙂
    · Válasz · 2 é. · Módosítva
    Debreczeni Zsuzsanna
    Ez mekkora igazsag!
    · Válasz · 52 h.

    VálaszTörlés