2023. június 5., hétfő

tetováltak és én

 a menzán egy nő áll mögöttem,fehérbőrű, fekete, hosszú, simahajú, igazán finom jelenség

hirtelen a karjára nézek, az ujjatlan pólóján túl,  tele van firkálva fekete tetovűlűssal.--

később enni látom, szemben vele egy férfi

vajon ő mit szól a tetoválásokhoz

még később elhaladnak előttem, látom, a férfi karja is tele tetoválással

zsák meg a foltja ?

mindketten büszkén viselik

azt hiszem már ők vannak többségben 

(csak én a sajnálkozó őskövület?)

1 megjegyzés:

  1. Faragó Imréné
    😀😄♥️

    Éva Barócziné Jantos
    Julika, ez már nem a mi világunk.

    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos hát nem 🙁

    Erika Siegfried-Tompson
    Öncsonkítás
    Nem érdekel hányan csinálják, csináltatják, akkor is az. A legprimitívebb népek sajátossága és a civilizált népeknél régen csak a matrózok sajátossága volt.

    Gonda Julia
    Erika Siegfried-Tompson a mi vallasunk s joggal tiltja is.én nem avatkozom
    bele a természetbe - ösztönösen se...

    Klári Tamásné R Nagy
    Nekem az jut róla eszembe, hogy annyi minden volt ami "valamikor" tetszett,de ma már nem.....

    Gonda Julia
    Klári Tamásné R Nagy nekem sose

    Gonda Julia
    Én azon töprengek hogy tud ennyire elterjedni s általánossá válni valami extrém?!

    Klári Tamásné R Nagy
    Gonda Julia nem a tetoválásra gondoltam. Az nekem se tetszik. A végleges, maradandó mivolta pedig kimondottan zavar. Ugyanez a véleményem a fülcimpa tágításáról. Elfogadom, hogy fiatalság bolondság, sokmindent ki akarnak próbálni, de a véleményem az, hogy semmi maradandót!!!! Ami ma nagyon tetszik, 20 év múlva nem biztos. Miért virítson az öregedő bőrömön?

    Gonda Julia
    Klári Tamásné R Nagy persze

    Gonda Julia
    Klári Tamásné R Nagy mert ha önmagá a nézem van olyan ami .még szép is..lenne

    Rita Fleis
    Az o boruk

    Rita Fleis
    Válasz7 ó.
    Gonda Julia
    Rita Fleis de én látom!!! 🙁
    Rita Fleis
    Gonda Julia HUZZON MAGA IS RAJTA EGY-KET VAKARAST 😃
    Gonda Julia
    Rita Fleis ugyan

    Faragó Imréné
    Össze-vissza firkáltatják magukat...soha nem is értettem ezt a mániát ..

    VálaszTörlés