2023. június 7., szerda

kapós könyv?

 erre a képre bukkantam a Margó oldalán olvasási kedvcsinálóként

Közeleg a hosszú hétvége! Melyik tavaszi Margón bemutatott kötetet fogjátok olvasni?

ú
 


a könyv, amiért épp nylnak a kápen lányom új verskötette


és ime ugyanez a kép Grecső Krisztián oldalán ezzel a szöüvseggel:


" 

 
Ezt a mozdulatot én is megcsináltam. Az esős Margón levettem a polcról Turi Tímea "Egyszerre egy beszéljen" című verseskötetét (sőt, meg is vettem). És csöndesen mondom, azóta el is olvastam, és azt már szinte suttogom, mert úgy ismerem Timit, mint aki nem szereti, ha ajnározzák, hogy bezony az elmúlt tíz év legjobb verseskötete ez. Elképesztően nagy líra, szívből ajánlom azoknak, akik szoktak verset olvasni, és azoknak is, akik nem.


  • Anna Bárány
    Köszönöm az ajánlót! Ugyanitt Isten éltesse egészségben, boldogságban Grecsó Krisztián-t! ❤
  • Kurtán Klára
    Nem is emlékszem olyanra, hogy egyben kiolvastam egy verseskötete. Aztán újra és újra egyenként. Nagyon megérintő versek.
  • Réka Balatoni
    Ilyen ajánló után, meg is rendeltem rögtön ❤️
    3
  • Gazdag Ági
    Őt én is kiszúrtam már, nagyra tartom. 😎 Nagyon letisztult. Tartalmas. Izgalmas. De a legjobb szó, tényleg: tiszta.

(ÉS 681 LÁJK)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése