2023. június 10., szombat

mjak pótlás gyanánt (?) Könyvhét Bene Z-val

 úgy tűnt, úgyis elmaradt a janiusi körünk, és úgyse voltunk többen mint a "törzstag"nak számító 4-5 fő a közönsésg sorai közt



igy aztán a két novella felolvasása közben átmentünk beszélgetésbe



pl a novella műfajról, ami szerintem azért népszerűten, amiért a művészibb műfajok is azok a tingli-tanglival szemben

mert a novella sűrit, absztrahl csak a lényeget mondja , egy jelentős sorsfordulót (s a többi már nem is fontos)

s az olvasó lusta (megfejtésekre)




 



mondtam, s aztán elhallgattam, van nekünk örökké-beszélő J. M. -ánk :)

de úgy látom B. Z.-vel egy húron pendülünk elméleti kérdésekben

az viszont elgondolkodtatott, amit a Dm-ben nyilatkozott "rólunk" hogy van egy igéretes igazi irójelölt(tudjuk ki: K. M.) s ha valaki hobbiból vagy terápiából ir, az más tészta...

engem vajon hova sorol? egyik se vonzó alternativa :( de tényleg.... mi is vagyok én a firkálmányaimmal (amit ugyan nagyon ritkán mutatok meg)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése