2023. június 23., péntek

a kétkutyás dühös hölgy

 hogy mik vannak!

ülök képzelt magányomban egy féárnyas padon,elgondolkodva, menjek-e strandra ebben a hőségben? - előttem a biciklim, mellettem szalmakalapom

csinálok is egy képet a(még ) nyugalmas tájról



nyugalmamat hirtelen de intenziven és határozottan megzavarja két hosszú pórzázon vezetett kutya egy  vigyorgó nővel közöttük, kinek esze ágában sincs szorosabbra venni a porázt, vagy mozdulni jobban, áll és nézi ahogy a kutyái egyre jobban megközelitenek, már a bicikli és köztem s már haragosan ugatnak is - valószinú a riadalomra, mert hiába mondom a nőnek, hogy tűnjenek már el tőlem...a nő élvezi, hogy a kutyái a közelemben vannak,,,harapóközelben!  nem normális....végre lassan elindul a fordulóban, és eltűnnek a második panelban, a de még visszanéz a lépcsőfeljáróról

s pár perc mőlva már kutyák nélkül (micsoda megkönnyebbülés) visszajön hogy beszélgessn velem

hiába is mondom, hogy nekem nincs semmi megtárgyalnivalóm vele...

végül is én vagyok kénytelen felállni és ellenkező irányba, kis kerülővel  házamat megközelitve elindulni, csakhogy végre megszabaduljak tőle

veszélyesebbnek tűnik a kutyáinál!

2 megjegyzés:

  1. Bezi Gina
    még jó, hogy nem lett komoly baj. Szép Szombatot 😘💙❤

    Gonda Julia
    egyszer már lett, azóta nem szeretgem ha megközelitenek a kutyák, meg a vérmes(ebb) gazdáik se!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      egyszer már lett, azóta nem szeretgem ha megközelitenek a kutyák, meg a vérmes(ebb) gazdáik se!

      Amália Oláh
      Én is félek az utcai kutyáktól

      Gonda Julia
      Amália Oláh én már jobban a gazdáiktól! 😉

      Csertusné Horváth Katalin
      A kutyát úgy illene tartani,hogy az mások nyugalmát ne zavarja , másokat ne veszélyeztessen!

      Gonda Julia
      Csertusné Horváth Katalin mondd neki. Még neki állt feljebb!

      Törlés