2023. június 7., szerda

ciki

 hát az volt, duplán...

s nagy hibát követtem el, hogy nem néztem meg a meghivó kiirásában az ajánlást: csak erős idegzetűeknek





mert ugy látszik nem vagyok az!




ki kellett mennem a vetitésről (mi két és fél órás volt, igaz) a friss levegőre, természeti szépségek közé a sok csúfság közepette

s azt fotózni, miután bent annyi de annyi épitészeti: szörnyűséget láthattam... miket már egyszerűen nem vette be a gyomrom...




orvul ,de jókor mentem vissza 

a hirhedt, éjjel felállitott, becsempészett,  Szabadság téri szobor vetitésére



meg a nemzeti szinházéra 



ezeket volt "szerencsém" személyesen is látni...

s megborzadni tőluk


ideológalag-gondolatilag véleményben azonos vagyok az előadóval,(ki egyébként tanitvány volt a gimiben, már az én tanárkoromban)

de az a véleményem ezeket a dolgokat nem kéne megörökiteni, tovább terjeszteni (13000ftos albumban.... pl) mégha pellengérre állitós keretben is...


a video más alkalombal készült de ugyanerről





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése