2023. június 20., kedd

hangverseny a templomban

 


csodás hangversenyen voltam a napokban a katolikus templomban



Vashegyi György volt a húzóerő, aki mindig tökéletes régizenei hangversenyeket ad akárhol és akármelyik zenei együttessel, eddig a Purcell kórus és az Orfeo zenekar, most meg a 150 éves  Nemzeti Filharmonikusokkal a Haydenaum keretén belül



Haydn és Werner zenéket tolmácsoltak, igen Wernert felkutatva és újrafelfedezve, merr ez is egy hivatásuk....




sokan voltunk, teltház azaz - templom...

sok ismerős , örömmel üdvözöltek valahányan



(lehet, hogy bemagyarázás, de azt olvastam le az arcukról az öröm mellett, hogy némi csodálkozással is néznek rám...mit keresek én a katolikus templomban. Hát ugyanazt,t amit ők, átszellemesülést, boldog perceket a zene által, s ez nincs valláshoz kötve, ugyebár




egyébként régen,  karácsonyi éjféli miséken lányom is orgonált itt)




2 megjegyzés:

  1. Júlia Jusztina Pásty
    Szegeden én is hallgattam a Dómban

    VálaszTörlés
  2. Edit Martonosi
    Biztosan nnagyon szép volt. Én is akartam menni, de biztos ott volt az, akivel egy levegőt se akarok szívni. Sajnálom nagyon. 🙁 Csütörtökön a szegedi zsinagógában is jó koncert lesz. Nézd meg, hátha érdekel.
    Válasz9 ó.Módosítva
    Gonda Julia
    Edit Martonosi messze ültem
    Válasz8 ó.
    Edit Martonosi
    Gonda Julia jól is tetted Julika.
    Válasz8 ó.

    VálaszTörlés