2023. február 21., kedd

melegfront!

 hihetetlen, ragyogó , melegen sütő nap, csak kis szél rontja az időt, 18 fok, ki kell nyitni a kabátom, igy is meleg...a sapka felesleges... ülök egy padon , s ahogy picit lehajolok, begörcsöl a szivem.. (angina pectoris) ez eltarthat egy darabig, a nitromintem persze otthon, megyek a patikába újért...csak ilyen befújós van, tudom, azt kapok a Skálabeli Pingvinben, vizet is ajánlanak, de hát az nem kell ehhez (nem is azért mondják), egyébként ügyeletre küldenének, a tablettás nitromintért, de nekem most kell, mondom, akkor haza is mehetnék akár érte... felmegyek a Skálába elemes biciklilámpáért, (ne üssenek már el megint a zebrán), de mikor lejövök is fáj még, leülök a patika egy székére... mondják hivnak mentőt, ha rosszabbul vagyok,  mondom isten őrizz, nem szokott rosszabb lenni, csak sokáig eltart.. igy is lesz... de pár perc múlva csökken, veszek egy üveg ásványvizet, iszom,leülök egy kinti padra...s nézem a neten  metetot az időjárásról

kiderül, hogy melegforont van ,de nem szerepel a tünetei közt szivgörcs, csak migrén (azaz fejgörcs)

hazamegyek, lefekszem, elalszom, és erős , és igazi migrénre ébredek,--- (gyakran fáj a fejem de ilyen klasszikus migrénem már rég volt!)

nocsak , úgy látszik mégis csak érzékeny vagyok a frontokra?!!!!

(de miért is ne lennék? amikor mindenre....!)

2 megjegyzés:

  1. Judit Magyarósi
    Front ide, front oda , vigyázz magadra Juli !

    Gonda Julia
    Judit Magyarósi kösz, igazad v an, és mindig dühit is ha a frontokra fogják, a rosszullétet, de ami igaz, igaz... már elmúltak a görcsök... a migrénem is Saridonra,kávéra, nagyjából...

    Judit Magyarósi
    Én is mindig a frontokra fogok mindent, de kicsit megnyugtat, mert ezek jönnek , mennek

    Gonda Julia
    te is vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  2. Erika Rójáné Oláh
    Jobbulást kívánok!

    Gonda Julia
    jól vagyok már, köszönöm

    VálaszTörlés