2023. február 27., hétfő

SZENZÁCIÓ 2021 FEBR 26

  Túlvagyok az első Pfizer oltáson! 

🙂

2 megjegyzés:




  1. Vicei Károly
    Január 14 óta hiába várok rá



    Gonda Julia
    én nem vártam, csak jött egy váratlan telefon (beugrás)



    Gonda Julia
    de ha 14-én regisztráltál, az nem túl nagy idő - szerintem


    Júlia Jusztina Pásty
    Én decemberben regisztráltam, de még nem hívtak


    Gonda Julia
    esetleg érdeklődj a háziorvosnál, de nekem is csak ez a gyors soronkivüli behivás jött

    T

    Júlia Jusztina Pásty
    Érdeklődtem!


    Gonda Julia
    és? ők se tudnak semmit.. csak ha jön a lista meg a szer értesitenek


    Nagy Ágnes
    Én a kinait kértem-kaptam. Jól vagyok. Kop-kop kopogom le. Március 25-re van a második időpontom.

    Gonda Julia
    igen, azt 4 hétre adják, állitólag erősebb is mint a többi 🙂


    Brauswetter Eva
    Én is megkaptam tegnap . Még az oltás helye sem fáj !

    Gonda Julia
    Nekem se 😉

    VálaszTörlés
  2. Négyet kaptam már. A kórházban egy szobatársam Covidos lett, napokig együtt voltam vele mire kiderült, de én nem kaptam el tőle. Lehet, hogy az oltások miatt?

    VálaszTörlés