2023. február 28., kedd

konzultáció

 hivom a körzeti rendelőt a vezetékesen, most szerencsémre a doktor úr veszi fel... örülök is neki, mert most az elfogyott nootropil felirásán túl lenne kérdésem is, igaz a szokásos

már délután van, de még mindig í(többszörös felkelési kisérlet után) ágyban vagyok

ezt panaszlom.. ezt az örökös álmosságot és fáradtságot

de nincs rá válasz . kielégitő (vashiányos vérszegény nem lehetek - mondja - nem úgy nézek ki)

nem tud mit mondani, minthogy, ha jól esik aludjak, pihenjek :)

nade igy akár fel se keljek(?:)

---

csak az lehet a baj, jövünk rá, hogy felborulat a cirkadian ritmusom, a baglyoskodással... azt kéne rendbe tenni...


9 megjegyzés:

  1. De sokat számít egy jó háziorvos! Mikor átvett engem egy új, elküldött rögtön laborvizsgálatra, hogy jobban megismerjen. Gondolom, hogy ilyen figyelmes volt mindenkivel.
    Nem sokat aludtam én sem éjjel. 23 óra körül feküdtem le, és korán ébredtem. Most álmos vagyok, de nem fekszem le.

    VálaszTörlés
  2. Még azt akarom megkérdezni, hogy kaptál-e ígéretet arra, hogy rendbeteszi azt, ami felborult a baglyoskodással?

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, ez már nem az ú dolgaÍ!!!! (egyébként emlitette a labort, de el is vetettük, tudja, hogy iszonyodom a szúrásoktól, nem rég nézték minden rendben volt a vérképemmel).. még valami a 23 órai elalvás teljesen normális szerintem, sose feküdtem le korábban, bárcsak ott tartanék most is! :)

    VálaszTörlés
  4. Gonda Julia
    ...csak?!
    Válasz6 ó.
    Nagy Ágnes
    Az bizony!
    Erről mostanában olvastam. A tobozmirígy felelős a belső ritmusunk megteremtéséért. Vagyis ő a belső óránk, de olykor neki is pihennie kell. Ha másképpen nem, hát azzal, hogyvisszaadjuk számára, azaz magunknak a kellő idejű, a sötétedéstől a világosodásig történő alvást.
    Írom mindezt úgy, hogy magam sem tudom ezt az alvó pihenést betartani. Ezért aztán 'nyúlok-málok' a kanapé hosszában.
    Azért hetente 3 alkalommal eljárok rendes testi edzésre. Az úszást és még két másik edzésformát elhagytam. Mint a Barátnémmal való 4 km-es sétákat is.
    Egyszer letesz valamit az emberke leánya, utána nagyon nehéz újra elkezdeni. Remélem, még sikerül, mert a mozgást követően mindig friss vagyok, de még frissebb voltam. (A bensőm lustasága rejám, de kívül és bévül is rejám telepedett)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      Nagy Ágnes igen a mozgás .ha rászánom magam, engem is felpezsdit - ideiglenesen

      Erika Siegfried-Tompson
      Gonda Julia minden ideiglenes, kivéve az idő múlása 😄

      Törlés
  5. Horváth Ádám
    Elsore nekem is ez a megoldas jutott eszembe: ha korabban kelsz, korabban is fogsz lefekudni es elaludni. Ha kicsit erolteted a kinti setakat, bicajozast, akkor az meg tobbet lendit a dolgon. Ketsegtelen, kicsit tenyleg eroltetni kell azt a felkelest, mindig egy kicsit egyre korabbi idopontban. Legyen meg a minimum 6 ora alvas, aztan hidd el, egy honapon belul visszaall a rend.

    Gonda Julia
    Horváth Ádám de 6 óra nem elég!!!

    Horváth Ádám
    Gonda Julia az a minimum. Tobb lehet, csak kevesebb nem.

    Gonda Julia
    Horváth Ádám mundig jóval több!

    VálaszTörlés
  6. Borbála Süket
    Én pont a fordítottja vagyok.Minimális az alvásigényem,de szerencsére pihent vagyok(annak érzem magam!),pedig nagyon sok bajom van.

    Gonda Julia
    Borbála Süket szerencsés vagy

    Borbála Süket
    Gonda Julia Ki tudja?Nem biztos!

    VálaszTörlés
  7. Magdi Böjti
    Julika. Jó közérzet, zöld tea mézzel. Fahéjas gyömbértea fogyasztása, ajánlott.

    Katalin Keresztesi
    Óriási, mióta nyugdíjban vagyok - rémes ezt így leírni - az óta én is 'bagjosodom' és tényleg könnyen felborulhat, ami eddig talpon állt. Ezért fekszünk ???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      Katalin Keresztesi nem tudom...félek, nem csak...de megpróbálok helyre állni (feküdni), és akkor megtudom 😉

      Törlés