2023. február 1., szerda

?

 hogy lehet megtalálni szemüveg nélkül a szemüvegem?! 

🙁

6 megjegyzés:

  1. Gonda Julia
    ráadásul csak a kiesett (átlátszó azaz láthatatlan) lencséjét...

    Klári Erdeiné
    Nekem a fejem tetején szokott lenni, és keresem! 😃

    Gonda Julia
    nekem nincs ott! (csak a lencséje nincs meg, úgy nehéz is lenne neki)

    Margit Brutyó
    Ne keresd,és meglesz

    Gonda Julia
    azt is kipróbáltam már, mégsincs meg, már egy ideje...)

    Margit Brutyó
    újság tartoban keresd

    Margit Brutyó
    ja,április 21,találkozó

    Gonda Julia
    már mindenütt kerestem, de megnézem ott még egyszer:)

    Gonda Julia
    Margit Brutyó gimis találkozó? ilyen korán? s HOL?




    Brauswetter Eva
    Julikám ugy Ha rálépsz hülye vicc volt
    Válasz5 é.
    Gonda Julia
    azt hiszem műanyag, másrészt semmi esély rálépni, mert nem ott hever, ahol én járok, valahova beszorulhatott (valami résbe)
    Válasz5 é.Módosítva
    Brauswetter Eva
    Julikám Ha mag nem találod Meg a Kontakt lencse is nagyon jó
    Válasz5 é.

    VálaszTörlés
  2. Brauswetter Eva
    Julikám ugy ha rálépsz hülye vicc volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      azt hiszem műanyag, másrészt semmi esély rálépni, mert nem ott hever, ahol én járok, valahova beszorulhatott (valami résbe)

      Brauswetter Eva
      Julikám Ha mag nem találod meg a Kontakt lencse is nagyon jó

      Gonda Julia
      na nem... és az is elveszhet, a kollégiumban órákig nem mehettünk le az emeletes ágyunkról, mert egy szobatárs órákig pánikban kereste

      Brauswetter Eva
      Az optikus megmutatja hogy kell rátenni a szemedre

      Gonda Julia
      Brauswetter Eva attól még kiesett a kezéből

      Brauswetter Eva
      Akkor az ágyad mellé beesett

      Gonda Julia
      az én szemüvegem univerzális, olyan nincs kontaktban, és különben sem irritálnám a szürkehályogos, fényérzékeny szemem vele

      Gonda Julia
      Brauswetter Eva pontosan, millió könyv közé

      Erdélyi Ágnes
      nekem van 2 db szemüveget kereső szemüvegem állandó két helyen

      Gonda Julia
      hát valami szemüveg most is van azért az orromon, persze 🙂 csak az nem az igazi 🙁

      Brauswetter Eva
      Nekem is kellett màr a szürkehàlyog mütét és nagyon jó lett a làtàsom

      Brauswetter Eva
      Szándék és akarat hajrà gyönyörű színes lesz a világ majd meglátod



      Erika Rójáné Oláh

      Törlés

  3. Most vettünk a Lidl-ben tartalékszemüveget. 🙂

    Gonda Julia
    az biztos nem olyan mint amit én keresek

    Gonda Julia
    ez multifokális, fényre sötétedő..

    Erika Rójáné Oláh
    Nem, de esetleg a jót megkeresni hasznos lehet. 🙂

    Gonda Julia
    olyanjaim vannak, de nem elégségesek

    Erika Rójáné Oláh
    🙁

    VálaszTörlés
  4. Kata Baranyi
    Hat Julikam ez egy nehez fogos kerdes! Nalam is mindennapi problema 🙂

    Gonda Julia
    🙁

    Tamas Konig
    GPS.

    Gonda Julia
    nincs rajta a térképen

    Ferenc Csillag
    Julika! Ne keresd, feltoltad a fejtetődre. Ahhoz nem kell szemüveg.

    Gonda Julia
    de nem toltam fel

    Ilma Imáta Eszes
    ...egy harmadik szemüveggel...

    Mátrai Manyi Gézáné
    Julika én a telefonomat keresem amikor beszélek rajta...

    Gonda Julia
    de én nem akkor keresem a szemüvegem, mikor rajtam van...(legalább is ez most nem az az eset:) (annyira rosszul látok szemüveggel is, hogy fel akarok venni rá egy másikat - olyan már volt...s az hasonló)

    Zsuzsa Bruria
    ilyen már velem is volt, de én a másik telefonomat kerestem, míg az egyiken beszéltem...

    Gonda Julia
    Zsuzsa Bruria jó, hogy nekem csak egy van:)



    VálaszTörlés
  5. Zsuzsa Bruria
    Amúgy garantáltan a jégszekrényben van, vagy rosszabb esetben a sütőben...

    Gonda Julia
    ja, azért nem vagyok (még?:) A kóros, este olvastam vele, s reggelre nem lett meg- (alvajáró se vagyok), az ágyam környéken kell lennie, vagy benne , beszorulval, vagy valamelyik könyvben a millónyiból, ami körülötte...

    Zsuzsa Bruria
    Gonda Julia igen, biztos, hogy becsúszott valahova, vagy le lett takarva valamivel, ágyban ágy körül... kérj meg egy közeli hozzátartozót, hogy szedje szét az ágyat... és nézze át a könyvrakásokat...

    Gonda Julia
    Zsuzsa Bruria hát ez az ! a legközelebbi hozzátartozóm is többszáz km-re

    Zsuzsa Bruria
    Gonda Julia de legalább lesz oka lemenni az unokával, hogy felderítsék az olvasószemüvegedet...

    Gonda Julia
    Zsuzsa Bruria ő bztos megtalálná..?, kedvence kezdettől a szemüvegem... (bár ő is mindig keresi valamelyik játékát..)...de ez nem csak olvasó, hanem távolbalátó és fénytől védő is (azért vagyok annyire elveszve magam is utána)
    4 é.

    VálaszTörlés